Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Logo RAAB Computer
Menu

Podpora a návody

Technik

Servis INTERNET

Přímý kontakt na servisního technika internetu (po-pá 8:00-17:00 mobil; 17:00-8:00 a víkendy e-mail)

Jiří Urban
774 379 541, podpora@raab.cz

 

 

 

Vzdálená podpora

 

 

Návody

Co dělat když nefunguje internet?
  1. Odpojte od elektrické energie WiFi router popřípadě ethernetového klienta (malá krabička, která převádí signál z antény na počítačovou síť). Po uběhnutí cca 2 minut můžete zařízení opět zapojit. Vyzkoušejte připojení k internetu.
  2. Otestujte jinou webovou stránku, problém může být na daném serveru.
  3. Spusťte antivirový program a zjistěte, jestli není zavirovaný počítač. Spusťte také program na detekci spyware.
  4. Restartujte počítač.
  5. V případě, že jste zkusili všechny předchozí kroky a internet stále nefunguje, kontaktujte našeho servisního technika na čísle 774 379 541, případně 775 379 541.
Faktory ovlivňující rychlost připojení
  • Dobře zvolený internetový tarif ... dle dostupné technologie v lokalitě (optika, bezdrát) a očekávaného použití internetu
  • Poctivě "udělaná" přípojka poskytovatelem včetně otestování rychlosti před zákazníkem, předání srozumitelné smlouvy bez kulišáren
  • Ideálně když se připojujete k síti přímo (=kabelem), nespoléhejte jen na Wi-Fi
  • Základem je spolehlivý router odpovídající vybranému internetovému tarifu, podporující aktuální standardy a důležité je, aby byl správně nastavený! (včetně nastavení na méně vytížený kanál např. v panelových domech, zabezpečený "silným" heslem) ... zároveň doporučujeme routery s možností diagnostiky a opravy na dálku
  • Umístění (poloha) routeru ... v centru pokrývaného prostoru, nezakrytý zejména kovovými předměty ... čím dál jste od routeru a čím více překážek, tím slabší signál a pomalejší internet … rozlehlejší (vícepatrové) prostory pokryjte více routery
  • Kvalitní koncové zařízení (notebook, PC, tablet, mobil, TV), které je nezavirované, dobře nakonfigurované, nezpomalované dalšími běžícími aplikacemi
  • Sdílení kapacity sítě více účastníky ... při více připojených zařízení současně se musíte podělit o poskytovanou rychlost
  • Kvalita a délka vedení vnitřních (datových) rozvodů ... na datové kabely se při stavbách a rekonstrukcích často zapomíná ... nejen stolní desktop, ale i televizi mějte připojenou k routeru datovým kabelem (UTP/FTP), nespoléhejte na repeatery, extendery
  • Rychlost stahování je často omezována cílovým serverem (např. při stahování souborů z cloudu)
Co dělat když je internet pomalý?
  1. Zkontrolovali jste faktory ovlivňující rychlost internetového připojení výše?
  2. Je vaše zařízení v kondici (= není zavirované, neběží na něm právě jiné programy či aktualizace Windows)?
  3. Otestujte rychlost internetu na více zařízeních (notebook, počítač, mobil).
  4. Restartujte počítač.
  5. V případě, že je internet stále nebo opakovaně pomalý a problém není na Vašem zařízení, kontaktujte našeho servisního technika na čísle 774 379 541, případně 775 379 541.
Jak uhradit poplatky za internet?

Možnosti úhrady intrentových poplatků, IPTV a Skylink

Potřebujete informace o platbách a aktuálním tarifu?
  • Navštivte ucet.raab.cz, zadejte variabilní symbol a přidělené heslo (uvedeno na smlouvě).
  • Přes zákaznický účet máte přehled o provedených platbách, aktivních službách, dokumentech (smlouvách).
  • Máte zde možnost zažádat on-line o změnu či rozšíření služeb.
Jak zjistím reálnou rychlost připojení?

Rychlost připojení na Vašem zařízení si můžete změřit na www.speedtest.net. Aby bylo měření objektivní, použijte ethernetový kabel a ostatní zařízení (nb, mobil, tablet, tv) mějte odpojené od wifi.

Nápověda k IPTV

Časté dotazy k IPTV

 

 

Dokumenty

 

 

Výpověď smlouvy a změna poskytovatele

Hledat na webu