Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Logo RAAB Computer
Menu

Jak (ne)vybrat poskytovatele internetu

Pokud uvažujete o zřízení RAAB internetu nebo naopak přemýšlíte nad "lákavou" nabídkou od jiného poskytovatele internetu, zkuste si nejdříve odpovědět na tyto otázky.

 

 

  Pravidlo RAAB Časté u konkurenčních nabídek
Je akční cena trvalá?

Máme stálý a veřejný ceník

Akční cena je většinou časově omezená (na 3 nebo 6 měsíců), následně se cena zpravidla skokově zvýší

Jaká je celková cena za měsíc připojení?

Jak uvádíme v ceníku včetně IPTV, nemáme další příplatky

Pozor na trvalé "schované" příplatky: za pronájem routeru, pronájem za klientské zařízení (za anténu), příplatek za symetrické stahování/odesílání = při součtu ceny internetu, IPTV a příplatků je výsledná cena vyšší

Kolik stojí zřízení služby?

Bezplatně

Zákazník si případně jednorázově koupí pouze router dle jeho potřeb

Přijímací zařízení a aktivace může být zpoplatněna - pozor, pokud je poskytnuta za zvýhodněných podmínek, může být tato "sleva" požadována k doplacení při ukončení smlouvy

Bude rychlost připojení skutečně rychlejší?

Rychlost uvedená v názvu tarifu = běžná rychlost připojení

Inzerovaná rychlost ≠ běžná rychlost připojení

V nabídkách je uvedeno "rychlost ... Mb/s", ke které se zákazník reálně nepřiblíží

Jaká je rychlost odesílání dat (upload)? Data stahujete i odesíláte stejně rychle = symetricky Odesílání je až 10x nižší než stahování, symetrická rychlost připojení může být zpoplatněna
Jak dlouho se čeká na servis? Jsme místní, máme dostatek techniků, rychlý servis je naše priorita, na telefonu máme skutečného technika (ne operátora) = opravy řešíme neprodleně (nejpozději do druhého pracovního dne) Opravy řeší telefonní operátorky, zásah technika na adrese připojení je proveden až do 14 dnů
Lze jednoduše ukončit smlouvu?

Vycházíme vstříc, potřebujeme jen vrátit poskytnuté přijimácí zařízení u bezdrátových přípojek

Zákazník je povinnen uhradit náklady spojené se zařízením, které mu bylo poskytnuto za zvýhodněných podmínek

Pokud nejste spokojení s naším internetem (nízká rychlost), nebo pokud zvažujete přechod ke konkurenci (nižší cena), tak se nebojte nás kontaktovat - nezávazně poradíme, upozorníme na možné problémy, nebudeme Vás přemlouvat.

 

Tyto rady jsme sepsali i z toho důvodu, že zákazníci, kteří u nás vypověděli smlouvu a chtěli se po čase vrátit, museli u nového operátora uhradit sankci za vypovězení smlouvy ("poplatek za slevu").

 

Servis internet: 774 379 541; podpora@raab.cz

Administrativa internet: 777 777 419

Hledat na webu